هوش مصنوعی قارچخور
اسلشگیر: هر چقدر هم که بازی قارچخور لذتبخش باشد، دادن امکانی به کاربر جهت مربیگری قارچخور بسیار لذتبخشتر است. دانشگاه توبیگن هوش مصنوعی را توسعه دادهاند که به کاربر اجازه همین کار را میدهد.
اسلشگیر: هر چقدر هم که بازی قارچخور لذتبخش باشد، دادن امکانی به کاربر جهت مربیگری قارچخور بسیار لذتبخشتر است. دانشگاه توبیگن هوش مصنوعی را توسعه دادهاند که به کاربر اجازه همین کار را میدهد. هوش مصنوعی، قارچخور را از محیط اطرافش آگاه میسازد و نسبت به راهنماییهای کاربر واکنش نشان میدهد. برای مثال میتوان به قارچخور یاد داد که اگر به صورت افقی به گومبا برخورد کند میمیرد. قارچخور حتی سیستم احساسی و نیازهای اولیه خود را دارد. او اگر به اندازه کافی کنجکاو باشد، میتواند دنیای اطراف خود را کشف کند و اگر گرسنه شود به دنبال سکه برود. کنترل نحوه بازی قارچخور توسط کامپیوتر ایده جدیدی نیست. حتی به طور قطعی نمیتوان گفت که قدرت این هوش مصنوعی به حدی میرسد که بتوان با دویدن تند مراحل را رد کرد.
دیدگاه تان را بنویسید