بازیها هر روز نزدیکتر به دنیای واقعی
ساخت و تولید چهرههای واقعی در فیلمها با جلوههای ویژه گسترده کار چندان سختی به نظر نمیرسد و شاید تنها نیازمند تجهیزات و دانش بالایی باشد اما ساخت همان چهره افراد در بازیهای ویدئویی امری نیست که آن را بتوان به سادگی پیادهسازی کرد.
ساخت و تولید چهرههای واقعی در فیلمها با جلوههای ویژه گسترده کار چندان سختی به نظر نمیرسد و شاید تنها نیازمند تجهیزات و دانش بالایی باشد اما ساخت همان چهره افراد در بازیهای ویدئویی امری نیست که آن را بتوان به سادگی پیادهسازی کرد.
به هر حال تجهیزات ساخت بازی هم روزبهروز پیشرفتهتر شده است و اکنون به لطف تغییرات عمده در آنریل انجین ۴، میتوانیم شاهد چهرههای طبیعیتر باشیم. افکتهای جدیدی که اخیراً به ورژن 5/4 آنریل اضافه شده، باعث شده است صورت افراد واقعیتر و با جزییات بیشتری باشد.
بهجای تصاویر ناملموس، از این به بعد صورتهای باکیفیت و واقعیتری را قرار است در بازیها ببینیم. تکنیکهای جدیدی مثل Ray Tracing، در بهروزرسانی جدید به موتور اضافه شدهاند که این شفاف بودن را در صورت نشان میدهند. همه اینها به این معنی است که کاربران بازیهای موبایل هم از این به بعد قادر خواهند بود سایههای پویا و متحرکی را هنگام بازی تجربه کنند.
البته تا دیدن نتیجه این بهروزرسانی عظیم باید مدتی صبر کرد. توسعهدهندگانی که از آنریل انجین ۴ استفاده میکنند به این سرعت نمیتوانند ویژگیهای جدید را به بازیها اضافه کنند، اما دیدن چهره کاراکتر بازیها به شکل زنده و طبیعی چندان دور نیست.
دیدگاه تان را بنویسید