شناسه خبر : 47159 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

ایران قوی

رهبر انقلاب: هر کس معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند

ایران قوی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در عید سعید غدیر در دیدار هزاران نفر از هموطنان، با اشاره به انتخابات بسیار مهم روز جمعه (8 تیر)، مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح را موجب سرافرازی ملت و جمهوری اسلامی برشمردند و با تبیین ویژگی‌های نامزد اصلح، آحاد ملت را به حضور در پای صندوق‌های رای فراخواندند و تاکید کردند: هر کس به ایران قوی و سرافراز علاقه‌مند است و هر کس معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دو توصیه مهم خطاب به مردم و نامزدها بیان کردند. ایشان در توصیه اول با اشاره به شعار «ایران قوی و سرافراز»، گفتند: ایران قوی طرفداران خیلی زیادی دارد؛ البته قوی بودن ایران فقط به داشتن انواع موشک نیست -که ما انواع و اقسام مفید و کاربردی آن را هم داریم- بلکه قوی بودن، ابعاد علمی، فنی، اقتصادی و سیاسی هم دارد که یکی از ابعاد بسیار مهم آن، حضور در میدان سیاست و انتخابات است. ایشان در توصیه بعدی خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست‌‌جمهوری، از آنها خواستند با خداوند عهد کنند که در صورت کسب مسئولیت، اطرافیان و کارگزاران خود را از کسانی انتخاب نکنند که ذره‌ای با انقلاب اسلامی زاویه دارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید به نامزدها مبنی بر اینکه هر فردی ذره‌ای با انقلاب و امام و نظام اسلامی زاویه داشته باشد به درد شما نمی‌خورد و همکار خوبی برای شما نخواهد بود، گفتند: کسی که دلبسته آمریکا باشد و تصور کند بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت و همچنین کسی که به راهبرد دین و شریعت بی‌اعتنایی کند، همکار و مدیر خوبی نیست. بنابراین همکارانی انتخاب کنید که اهل دین، شریعت، انقلاب و اعتقاد کامل به نظام اسلامی باشند. 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها