شناسه خبر : 47325 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

رونمایی اجاق گاز هوشمند 586 داتیس، از هر جایی گازتو خاموش کن

یکی از جدیدترین محصولات شرکت داتیس اجاق گاز مدل DG-586 است که به تازگی به بازار ارائه شده است.

رونمایی اجاق گاز هوشمند 586 داتیس، از هر جایی گازتو خاموش کن

 این محصول امکانات خاصی دارد و برای زندگی مدرن امروزی طراحی شده است. این اجاق گاز صفحه‌ای شیشه‌ای از جنس سکوریت دارد. این گاز در برابر صدمه و ضربه بسیار مقاوم است و بنابراین برای یک خانم خانه‌دار پرمشغله گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. همچنین این اجاق گاز امکان اتصال به WIFI و موبایل را هم ارائه داده است.

مصرف انرژی اجاق گاز هوشمند چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اجاق گاز شیشه‌ای داتیس برچسب انرژی گرید A است. این محصول جدید موفق شده استاندارد ۱۴۶۲۸ برچسب انرژی را دریافت کند. به عبارت دیگر مصرف انرژی این اجاق کم و کارآیی آن بالاست و به همین دلیل به یکی از محبوب‌ترین اجاق گازهای داتیس تبدیل شده است.

عملکرد اجاق گاز شیشه‌ای داتیس

اجاق گاز شیشه‌ای داتیس یکی از جدیدترین و منحصربه‌فردترین محصولات این شرکت است که به تازگی به بازار ارائه شده است. این محصول ویژگی‌های خاصی دارد از جمله امکان اتصال به اینترنت، قفل کودک و کنترل از راه دور. اتصال به اینترنت و اتصال به اپلیکیشن موبایل این امکان را می‌دهد تا از راه دور بتوانید شعله‌ها را بررسی و خاموش کنید. همچنین قفل کودک شعله‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا شعله‌ها را قفل کنید به طوری که تا زمان باز شدن قفل کسی نتواند زمان برای شعله ها تنظیم کند.

قابلیت اتصال به اینترنت

این اجاق گاز جدید شرکت داتیس امکان اتصال به اینترنت WIFI را فراهم کرده است. بنابراین اگر شاغل هستید و دوست دارید بعد از خروج از منزل شعله گاز را خاموش کنید این اجاق گاز هوشمند برای شماست. پس با خرید این اجاق گاز شیشه‌ای یک آشپزخانه مدرن و هوشمند خواهید داشت.

برای کنترل از راه دور شعله‌ها کافیست گاز را به اپلیکیشن موبایل مخصوص وصل کنید و هر جا که باشید وضعیت روشن و خاموش بودن شعله‌ها را چک کنید و یا آن را خاموش کنید.

مشخصات اجاق گاز شیشه‌ای هوشمند داتیس

جدیدترین محصول شرکت داتیس مشخصات ظاهری و فنی به خصوصی دارد که در جدول زیر به آن‌ها پرداخته‌ایم. چنانچه قصد خرید اجاق گاز شیشه‌ای داتیس را دارید این جدول می‌تواند کمک کننده باشد.

رنگ

مشکی

جنس صفحه

شیشه سکوریت

پوشش شبکه چدنی

لعاب مات

تعداد شعله

5

ابعاد محصول

۵۲*۹۲ سانتیمتر

ابعاد برش

48*89.5 سانتی‌متر

عمق پنل

6 سانتی‌متر

ضخامت پنل گالوانیزه

۰.۷ میلی‌متر

توان شعله پلوپز یا شعله وسط

3.8 کیلووات

توان شعله بزرگ

۲.۸ کیلووات

توان شعله متوسط

1.8 کیلووات

توان شعله کوچک

1 کیلووات

رنگ و طراحی صفحه اجاق هوشمند

رنگ مشکی این اجاق گاز شیشه‌ای یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای اجاق گاز شیشه‌ای است که در محصول جدید شرکت داتیس به خوبی استفاده شده است. همچنین از رنگ مشکی به راحتی می‌توان در طراحی آشپزخانه استفاده کرد و به همین دلیل یکی از پرفروش‌ترین رنگ‌ها در اجاق گاز است.

صفحه این اجاق گاز شیشه‌ای هوشمند از جنس شیشه سکوریت 8 میلی‌متری است بنابراین بعد از خرید این اجاق گاز نیازی نیست نگران آسیب و ضربه به صفحه اجاق گاز باشید.

تعداد و توان شعله‌های گاز جدید داتیس

همان‌طور که در جدول دیدید تعداد شعله‌های این اجاق گاز شیشه‌ای هوشمند 5 تاست که برای استفاده روزمره و آشپزی حجم بالا مناسب و کاربردی است. این اجاق گاز شعله پلوپز، شعله بزرگ، متوسط و شعله کوچک دارد که تمام نیازهای روزمره را برطرف می‌کند.

سرشعله‌های گاز هوشمند داتیس

جنس سرشعله این اجاق گاز شیشه‌ای آلومینیوم و آهن لعابی با راندمان بالا HE از برند Sabaf ایتالیا است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم ایمنی آن اشاره کرد که شامل شیر ترموکوپل‌دار فوق سریع (Top Time) است. همچنین سیستم جرقه‌زن گاز شیشه‌ای هوشمند داتیس از برند Lorenzo ایتالیا و سیم فندک الکتریکی آن از برند Sabaf ایتالیا است.

ویژگی‌های دیگر اجاق گاز با قابلیت اتصال به اینترنت داتیس عبارت است از:

  • پلیت روغن‌گیر با پوشش لعاب مات دارد

  • بوبین شیر این اجاق گاز از برند Orkli اسپانیا است

  • ولوم و زیر ولوم فلزی دارد

  • تبدیل شعله سرد کن دارد

  • مبدل صلیبی دارد

  • بسته‌بندی شیرینگ شده دارد

  • 4 عدد بست کابینت برای اجرای توکار اجاق گاز دارد

کاربرد قفل کودک اجاق گاز داتیس

چنانچه به دنبال یک گاز هوشمند دارای قفل کودک هستید تا از بابت کودکان خیالتان راحت باشد این گاز شیشه‌ای جدید داتیس گزینه مناسبی است. این گاز دارای امکان قفل شعله است. شعله‌ها را قفل کنید تا از خطر آتش‌سوزی و یا تنظیم زمان شعله توسط کودکان جلوگیری کند.

استانداردهای اجاق گاز هوشمند داتیس

گاز هوشمند داتیس جدیدترین محصول شرکت داتیس است که موفق به کسب نشان استانداردهای زیر شده است:

  • نشان استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 از TUV آلمان

  • نشان استاندارد CE اروپا از TUV آلمان

  • نشان استاندارد جمهوری اسلامی ایران در اجاق گاز صفحه‌ای

نتیجه‌گیری

جدیدترین محصول شرکت داتیس اجاق گاز شیشه‌ای هوشمند مدل DG-586 است که به تازگی به بازار عرضه شده است. این اجاق گاز با طراحی منحصربه‌فرد، سیستم ایمنی و قفل کودک، قطعات باکیفیت و امکان اتصال به اینترنت به یکی از پرفروش‌ترین محصولات داتیس تبدیل شده است. پس اگر قصد خرید یک اجاق گاز ایرانی باکیفیت عالی و مدرن را دارید پیشنهاد ما اجاق گاز هوشمند داتیس است.