شناسه خبر : 47734 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

نحوه تبلیغات آجیل و خشکبار؛ 12 متن تبلیغ جذاب برای فروش آجیل

افراد معمولا ترجیح می‌دهند آجیل و خشکبار مصرفی خود را از فروشگاه‌های معتمد خود خریداری کنند؛ اما این موضوع نشان‌دهنده غیرممکن بودن افزایش سهم بازار برای فروشگاه‌های نوپا و تازه تاسیس نیست.

نحوه تبلیغات آجیل و خشکبار؛ 12 متن تبلیغ جذاب برای فروش آجیل

 رپرتاژ آگهی: فقط باید اعتماد مخاطب را نسبت به عرضه آجیل و خشکبار مرغوب جلب کرد. ازاین‌رو در این مقاله به بررسی سه تکنیک مهم (اشاره به کیفیت و تنوع محصولات، ارائه پیشنهاد ویژه و دعوت به اقدام) برای استفاده در تبلیغات آجیل و خشکبار خواهیم پرداخت. همچنین ۱۲ نمونه تبلیغ تاثیرگذار و جذاب را برای فروش آجیل معرفی خواهیم کرد. به شما اطمینان می‌دهیم پس از مطالعه این مطلب، متن‌های وسوسه‌انگیزی را برای تبلیغ فروشگاه آجیل فروشی خود خواهید نوشت.

در متن تبلیغات آجیل و خشکبار به کیفیت و تنوع محصولات اشاره کنید

مهم‌ترین ویژگی و دلیلی که باعث می‌شود که مخاطبان به خرید خشکبار ترغیب شوند، مرغوب و تازه بودن کیفیت آجیل است. با این کار به مخاطبان اطمینان می‌دهید، به خواسته او احترام می‌گذارید. همچنین باید به تنوع موجود آجیل های فروشگاه خود مانند پسته، بادام، فندق، کشمش، برگ زردآلو، توت خشک و سایر خشکبار اشاره کنید. در این بخش برخی از متن‌های تبلیغاتی جذاب آجیل و خشکبار با تاکید بر کیفیت و تنوع محصولات معرفی کرده‌ایم:

  1. آجیل تازه و مرغوب شب عید خود را از [نام فروشگاه] ما بخواهید

  2. تنوع بی‌نظیر محصولات آجیل و خشکبار فروشگاه [نام فروشگاه] از پسته و بادام تا کشمش و خرما. همه در یک فروشگاه

  3. بهترین آجیل شب عید با بالاترین کیفیت و تنوع!

  4. آجیل تازه شب عید انتظارت رو میکشه! تنوع بالای آجیل و خشکبار برای هر سلیقه و ذائقه

یکی از راهکارهای موثر و هدفمند برای ارائه این تبلیغات جذاب به مخاطبان، خرید سامانه پیام کوتاه و بازاریابی پیامکی، به شمار می‌رود که به‌طورمستقیم، سریع، آسان و کم‌هزینه با مخاطبان کسب‌وکار شما ارتباط برقرار می‌کند. ازاین‌رو با پرداخت هزینه مقرون‌به‌صرفه به طیف وسیع‌تری از مشتری‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد و سود بیشتری خواهید داشت.

ارائه پیشنهاد ویژه؛ تکنیک کلیدی در تبلیغ آجیل برای جذب مشتریان بالقوه

تخفیف و حراج همیشه یکی از گزینه‌های جذاب برای مشتریان محسوب می‌شود. استفاده از این تکنیک به‌خصوص در مناسبت‌هایی مانند عید نوروز و شب یلدا باعث می‌شود، فروش شما چندین برابر شود. برای ارائه تخفیف می‌توانید از چند روش مانند تخفیف خرید اول، پیشنهاد ویژه برای مشتریان وفادار و تخفیف‌های فصلی و جشنواره‌ای در متن تبلیغات آجیل و خشکبار فروشگاه خود استفاده کنید. در این بخش تعدادی از نمونه‌های ترغیب‌کننده پیامک تبلیغات آجیل و خشکبار جمع‌آوری کرده‌ایم:

  1. تخفیف ویژه ۱۵ درصدی آجیل شب عید برای خرید اولی‌ها. این فرصت رو از دست نده

  2. با خرید ۲ کیلو آجیل از فروشگاه [نام فروشگاه]، نیم کیلو خشکبار رایگان ببرید

  3. فروشگاه آجیل و خشکبار [نام فروشگاه] سال جدید رو با تخفیف ۱۰ درصدی روی همه محصولات، بهت تبریک میگه!

  4. جشنواره عید تا عید آجیل فروشی [نام فروشگاه] برای خرید خشکبار و آجیل با ۱۵ درصد تخفیف

برای اینکه از این تکنیک در بهترین زمان ممکن استفاده کنید، استفاده از قابلیت ارسال پیامک زماندار پنل اس ام اسی، برای شما گزینه‌ای هوشمندانه و منحصر‌به‌فرد خواهد بود. با بهره‌مندی از پیامک زماندار، به‌راحتی می‌توانید در مواقعی مانند شب عید به انبوهی از مشتریان سابق خود، اس ام اس یادآور و تخفیف‌دار ارسال کنید.

دعوت به اقدام؛ مهم‌ترین ویژگی تبلیغات آجیل و خشکبار

اگر می‌خواهید نرخ تبدیل تبلیغات آجیل و خشکبار را بالا ببرید، باید از تکنیک دعوت به اقدام در پایان متن‌های تبلیغاتی خشکبار فروشی خود استفاده کنید. برای بهره‌مندی درست از این تکنیک مهم، استفاده از نکاتی مانند افعال مستقیم، ایجاد حس فوریت در مخاطب و اشاره به ارزش افزوده فروشگاه، بسیار حائز اهمیت است. در واقع شما باید به مخاطب اطلاع دهید که در صورت اقدام فوری خود چه ارزشی به دست خواهد آورد. در ادامه تعدادی از متن‌های تبلیغاتی آجیل و خشکبار به‌همراه تکنیک دعوت به اقدام (کال تو اکشن) بررسی کرده‌ایم:

  1. تخفیف ویژه ۱۰ درصدی آجیل فروشی [نام فروشگاه] فقط تا شب عید! برای بهره‌مندی از تخفیف همین حالا به فروشگاه اینترنتی ما سر بزن [لینک اینستاگرام فروشگاه]

  2. شما هم به افتتاحیه شعبه دوم فروشگاه آجیل و خشکبار [نام فروشگاه] با تخفیف‌های متنوع دعوتی! برای دریافت آدرس فروشگاه جدید همین حالا تماس بگیر. *تعداد محدود* شماره تماس:...

  3. تنوع بینظیر و کیفیت مرغوب آجیل و خشکبار! اگه باور نمیکنی یه سر به سایتمون بزن! فقط تا آخر هفته وقت داری با کد ‘NUTS20’ از تخفیف ویژه ۲۰ درصدی سایت آجیل فروشی [نام فروشگاه] بهره‌مند بشی. لینک سایت:..

  4. با معرفی ما به دوستان خود از ۱۰ درصد تخفیف بیشتر بهره‌مند میشی. فقط کافیه ما رو توی اینستاگرام فالو کنی و آیدی ما رو توی استوری خودت منشن کنی! تعداد محدود. از دستش نده! [لینک اینستاگرام فروشگاه]

برای اینکه میزان تاثیر متن تبلیغاتی خود را آزمایش کنید، می‌توانید از پنل اس ام اس رایگان بهره ببرید. با استفاده از این قابلیت، شما به امکانات کامل یک پنل پیامکی مانند ارسال انبوه، ارسال پیامک زماندار و سایر ویژگی‌های بینظیر پنل اس ام اس پیشرفته دسترسی خواهید داشت.

ارسال هدفمند تبلیغات خشکبار و آجیل با استفاده از پنل پیامکی

در این مطلب به بررسی سه ویژگی مهم اشاره به کیفیت و تنوع محصولات، ارائه پیشنهاد ویژه و دعوت به اقدام، برای نوشتن متن تبلیغ آجیل پرداختیم. همچنین ۱۲ نمونه متن جذاب تبلیغاتی آجیل و خشکبار را معرفی کردیم. نکته مهم پس از نوشتن متن ترغیب‌کننده برای تبلیغ آجیل، ارسال هدفمند این متن‌ها به مخاطب با استفاده از یک کانال تبلیغاتی موثر است.

پنل پیامکی یکی از بهترین و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه‌ترین کانال‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود که امکان ارسال انبوه پیامک به‌تفکیک سن، جنسیت، شغل و محل زندگی مخاطبان را فراهم کرده است. با این کار تبلیغات شما به مخاطب هدف بیشتری دسترسی پیدا خواهد کرد و در نتیجه فروش شما افزایش چشم‌گیری خواهد داشت. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم اگر به‌دنبال برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان بالقوه و نگهداشت مشتریان فعلی خود هستید، اس ام اس مارکتینگ را در برنامه‌های تبلیغاتی فروشگاه آجیل خود استفاده کنید.