شناسه خبر : 47599 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

برای آموزش تخصصی و حرفه‌ای شبکه، امنیت و IT « دوران آکادمی » بهترین انتخاب برای شماست!

با « آکادمی دوران » از یک فرد مبتدی به متخصص تبدیل شوید

مسیر تخصص در فناوری اطلاعات و امنیت شبکه، منتهی به درآمد بالا است!

با « آکادمی دوران » از یک فرد مبتدی به متخصص تبدیل شوید

رپرتاژ آگهی: حتما می‌دانید که دنیای IT و دیجیتال بسیار گسترده شده و پیشرفت چشم‌گیری کرده‌است. همین پیشرفت و گسترش باعث شده تا تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ، بیش از پیش به متخصصین IT و مهندسین شبکه و امنیت نیاز پیداکنند.

هدف از تاسیس مرکز آموزشی تخصصی

 « دوران آکادمی »

 متخصص ساختن از افراد علاقمند به حوزه‌های IT است.

آکادمی دوران تا به امروز جز برجسته‌ترین و شناشخته‌شده ترین مراکز آموزشی تخصصی حوزه فناوری اطلاعات است. شما با شرکت در دوره‌های آموزشی دوران آکادمی از یک فرد مبتدی به یک متخصص تبدیل می‌شوید و جذب بازار کار شده و از درآمد بالای خود لذت می‌برید.

تنوع دوره‌های آموزشی آکادمی دوران بسیار بالاست و شما طبق نیاز و علاقه خود می‌توانید هرکدام از دوره‌ها را با کمک و مشاوره‌ کارشناسان مجرب ما انتخاب کنید و وارد مسیر جذاب یادگیری IT شوید.

چند دوره که تابه‌حال جز پرمتقاضی‌ترین دوره‌های آکادمی دوران بوده‌اند را در ادامه معرفی می‌کنیم. دوره‌های آموزش برنامه نویسی Front-End، Python و ... ، دوره‌های آموزشی مهندسی DevOps، دوره‌های تخصصی مجازی‌سازی VMware و دوره امنیت Mikrotik تا به امروز بسیار پرطرفدار بوده‌اند و بالاترین درصد رضایت را از جانب دانش‌پذیران داشته‌اند.

دوره آموزشی DevOps

دوره مهندسی دواپس در حوزه IT دارای اهمیت بسیار بالایی است. مهارت‌هایی که در طول دوره آموزش دواپس به شرکت‌کنندگان آموزش داده‌می‌شود، باعث افزایش بهره‌وری و همچنین کاهش مدت زمان تحویل در زمینه فناوری اطلاعات می‌شود. درواقع DevOps باعث بهبود فرآیندهای توسعه و استقرار نرم‌افزار می‌شود و همینطور به حداقل رسیدن میزان خطاهای انسانی را حقیقت می‌بخشد. باتوجه به میزان  تقاضای بالای بازار کار برای متخصصین و مهندسین دواپس، آموزش و یادگیری مهارت‌های دواپس برای علاقمندان به این حوزه فرصت‌های شغلی بسیاری را فراهم می‌کند.

دوره آموزشی برنامه‌نویسیFront-End

اگر در دنیای جنجالی برنامه‌نویسی تازه‌وارد هستید، حتما درمورد طراحی وب‌سایت چیز‌هایی شنیده‌اید. زبان برنامه‌نویسی مورد نیاز برای یک طراحی حرفه‌ای همراه با جلوه بصری زیبا و مخاطب پسند، Front-End است. دوره آموزشی زبان فرانت‌اند  به تمام مباحث مرتبط با طراحی ظاهری وب‌سایت می‌پردازد. مباحثی که در دوره آموزشی فرانت‌اند دوران آکادمی آموزش میبینید شامل HTML ، CSS ، Bootstrap و Tailwind CSS است. درنهایت با شرکت در این دوره شما توانایی طراحی وب‌سایت زیبا و اصولی و مهم‌تر از همه ریسپانسیو را خواهید آموخت.

دوره آموزشی برنامه‌نویسیPython

درحال حاضر زبان برنامه‌نویسی پایتون یکی از زبان‌های پرطرفدار در میان مهندسان شده‌است و تقاضا برای آموزش آن بسیار زیاد است. کسب مهارت‌های برنامه‌نویسی پایتون نسبت به سایر زبان‌ها به‌مراتب آسان‌تر است. همین سادگی پایتون را به یکی از محبوب‌ترین زبان‌ها در چند سال اخیر تبدیل شده‌است. دوره آموزشی Python  در دوران آکادمی یکی از برترین دوره‌ها برای ورود به دنیای برنامه‌نویسی پایتون و افزایش مهارت است.

پیتون

دوره آموزشی مجازی‌سازی VMware

دوره آموزشی مجازی‌سازی شرکت VMware با نام‌های مختلفی در سراسر جهان شناخته می‌شود. نام‌هایی مانند VCP ، VCP-ICM، VCP-DCV. دوره آموزشی مجازی سازی VMware یک دوره کاملا تخصصی است که مجازی سازی را از ابتدا  و مفاهیم اولیه تا مباحث کاملا تخصصی و ضروری برای دیتاسنتر و سازمان‌ها شامل می‌شود. شما با گذراندن دوره VMware در آکادمی دوران، توانایی کامل در پیاده‌سازی زیرساخت مجازی را به‌دست خواهیدآورد.

دوره آموزشی امنیت Mikrotik

اگر شما مهندس شبکه باشید یک نگرانی همیشه همراه شماست، آن هم حفاظت از شبکه درمقابل حملات سایبری است. این نگرانی در اکثر مواقع به یک چالش تبدیل می‌شود. Mikrotik  یک فایروال گسترده دارد که شبکه را درمقابل تهدیدات سایبری محافظت می‌کند. شرکت در دوره آموزشی میکروتیک و یادگیری مهارت‌های آن برای علاقمندان به امنیت شبکه و مهندسین شبکه امری ضروری‌ست. با گذراندن این دوره در آکادمی دوران تمامی مباحث Miktotik MTCSE  را می‌آموزید و تمام نگرانی‌هایتان درمورد امنیت شبکه از بین می‌رود.

میکروتیک

چرا موسسه آموزشی دوران آکادمی انتخاب اول دانشجویان است؟

دوران آکادمی منهای داشتن دوره‌های آموزشی متنوع و تخصصی، به‌دلیل داشتن سابقه طولانی مدت در حیطه آموزش و مهارت‌آموزی از سوی شرکت‌کنندگان بیشترین میزان رضایت را داشته و همین امر موجب محبوبیت هرچه بیشتر آکادمی دوران نزد مخاطبین ما شده‌است.

  • اولین و مهم‌ترین عامل در آموزش، مدرس است. دوران آکادمی با اساتید باتجربه و متخصص خود نوید یک اموزش حرفه‌ای مطابق با نیاز روز بازارکار را به شما میدهد.

  • باتوجه به پیشرفت روزافزون و غیرقابل کنترل فناوری اطلاعات، محتوای آموزشی باید به‌روز و آپدیت شده باشد. طراحی دوره‌ها توسط متخصصین خبره و مجرب مطابق با نیاز دانشجو و همینطور کاربردی بودن آن در کار عملی انجام شده‌است.

  • همانطور که گفتیم آموزش عملی و پروژه‌محور از دیگر دلایل تمایز آکادمی دوران با دیگر موسسات است. در دوران آکادمی شما با کار برروی پروژه‌های واقعی در محیط‌های شبیه‌سازی شده، با چالش‌های کار روی پروژه عملی آشنا می‌شوید.

  • پس از گذراندن دوره مربوطه به شما یک گواهینامه به‌منظور پایان موفقیت‌آمیز دوره تعلق می‌گیرد که این مدرک برگ برنده‌ای در رزومه شما می‌شود، چرا که نمایان میزان تسلط و علم شما در زمینه مربوطه است.

  • واپسین نکته بسیار حائز اهمیت است، تداوم گشتیبانی و مشاوره حتی پس از به پایان رسیدن دوره است. شما بعد از گذراندن دوره هم می‌توانید با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

 « دوران آکادمی » تا پایان مسیر موفقیت و متخصص شما همراه شماست!

برای کسب درآمد بالا و دلاری و همچنین داشتن یک جایگاه شغلی امن و حرفه‌ای هرچه سریع‌تر با مشاورین ما تماس بگیرید و با مشاوره رایگان دوره مناسب خود را انتخاب کنید.

آینده روشن خود را از آکادمی دوران بخواهید.

منتظرتان هستیم.