شناسه خبر : 47531 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

اقامتگاه‌های اقتصادی و باکیفیت در استانبول

استانبول، شهری با تاریخچه‌ای غنی و فرهنگی متنوع، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان شناخته می‌شود.

اقامتگاه‌های اقتصادی و باکیفیت در استانبول

رپرتاژ آگهی: این شهر که پل ارتباطی بین اروپا و آسیا است و سالانه میلیون‌ها گردشگر را به‌خود جذب می‌کند؛ اما باوجود تعداد زیاد گردشگران، یافتن اقامتگاهی اقتصادی و باکیفیت در استانبول می‌تواند چالشی باشد. برای مثال، با اقامت در هتل جهانگیر استانبول می‌توانید تجربه‌ای خوب و نسبتا ارزان داشته باشید.

هتل وایت هاوس (White House Hotel)

هتل وایت هاوس استانبول یک هتل ۴ ستاره در قلب منطقه تاریخی سلطان احمد است که به‌دلیل موقعیت ممتاز خود، گزینه‌ای محبوب برای گردشگران به‌شمار می‌رود. این هتل با طراحی مدرن و امکاناتی ازجمله اینترنت رایگان، صبحانه بوفه و پذیرش ۲۴ساعته، راحتی و آسایش مهمانان را تضمین می‌کند. فاصله این هتل تا جاذبه‌های تاریخی مانند ایاصوفیه و مسجد آبی تنها چند دقیقه پیاده‌روی است. این موضوع باعث می‌شود مهمانان به‌راحتی از جاذبه‌های اصلی شهر بازدید کنند و لذت ببرند.

هتل یاسماک سلطان (Hotel Yasmak Sultan)

هتل یاسماک سلطان در منطقه سیرکجی و نزدیک به ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ واقع شده است. این هتل ۴ ستاره با امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، مرکز تناسب‌اندام و رستوران‌های متنوع اقامتی راحت و لوکس را برای مهمانان فراهم می‌آورد؛ همچنین، نزدیکی به ایستگاه‌های تراموا و مترو دسترسی آسان به دیگر نقاط شهر را ممکن می‌سازد.

هتل آپریلیس گلد (Aprilis Gold Hotel)

هتل آپریلیس گلد در قلب منطقه سلطان احمد قرار دارد و تنها چند دقیقه با مسجد آبی و کاخ توپکاپی فاصله دارد. این هتل ۳ ستاره با امکاناتی ازجمله اینترنت رایگان، خدمات راهنمای گردشگری و اتاق‌های مجهز به تلویزیون و مینی‌بار گزینه‌ای مناسب برای گردشگران به‌شمار می‌رود. طراحی مدرن و دلپذیر این هتل نیز همانند هتل جهانگیر استانبول، به جذابیت آن افزوده است.

هتل آگورا لایف (Agora Life Hotel)

هتل آگورا لایف در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است و از طراحی مدرن و خدمات با کیفیت برخوردار است. این هتل با امکاناتی مانند وای‌فای رایگان، خدمات ۲۴ساعته و اتاق‌های راحت اقامتگاهی ایده‌آل برای گردشگران به‌حساب می‌آید. نزدیکی به جاذبه‌های معروف استانبول و مراکز خرید، سفری راحت و لذت‌بخش را برای مشتریان این هتل به ارمغان می‌آورد.

هتل و اسپا اسکالیون (Skalion Hotel & Spa)

هتل اسکالیون در نزدیکی منطقه کومکاپی قرار گرفته است و با طراحی شیک و امکانات رفاهی ازجمله اسپا و مرکز تناسب‌اندام، گزینه‌ای مناسب برای مسافران خواهد بود. این هتل ۴ ستاره با فاصله کوتاه از بازار بزرگ و مسجد آبی، امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های اصلی شهر را فراهم می‌آورد. امکاناتی نظیر اینترنت رایگان و رستوران‌های متنوع نیز به‌راحتی مهمانان افزوده است.

هتل باسیلئوس (Basileus Hotel)

هتل باسیلئوس در منطقه تاریخی سلطان احمد و نزدیک به ایاصوفیه و کاخ توپکاپی واقع شده است. این هتل با طراحی سنتی و خدمات باکیفیت مانند صبحانه بوفه و پذیرش ۲۴ساعته، تجربه‌ای دلپذیر را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. همانند هتل جهانگیر استانبول موقعیت مکانی مناسب باسیلئوس، دسترسی آسان به جاذبه‌های اصلی شهر را میسر می‌کند.

هتل و سوئیت‌های سراگلیو (Seraglio Hotel and Suites)

هتل سراگلیو در منطقه سلطان احمد و در نزدیکی ایاصوفیه قرار دارد. مهمانان می‌توانند از خدمات ۲۴ساعته پذیرش، سرویس اتاق و راهنمای گردشگری بهره‌مند شوند؛ همچنین، رستوران هتل با ارائه انواع غذاهای محلی و بین‌المللی تجربه‌ای لذت‌بخش را برای مشتریان خود فراهم می‌آورد. نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی و مراکز خرید از ویژگی‌های برجسته این هتل است.

هتل راست سلطان احمد (Rast Hotel Sultanahmet)

هتل راست سلطان احمد در قلب تاریخی استانبول و در نزدیکی جاذبه‌های مشهور شهر قرار دارد. این هتل با موقعیت ممتاز خود، به مهمانان این امکان را می‌دهد تا از منظره‌های شگفت‌انگیز مسجد آبی، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، بسفر و جزایر پرنس لذت ببرند. هتل راست با ارائه امکانات رفاهی مدرن و خدمات باکیفیت، اقامتی راحت و دلپذیر را برای مهمانان فراهم می‌آورد. یکی از ویژگی‌های برجسته این هتل تراس زیبای آن است که مهمانان می‌توانند صبحانه خود را در آن با چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر میل کنند.

هتل امپریس زوی (Hotel Empress Zoe)

علاوه‌بر هتل جهانگیر استانبول، هتل امپریس زوی نیز در قلب استانبول و در فاصله ۴۰۰ متر از ایاصوفیه واقع شده است. این هتل با موقعیت مرکزی و امکانات رفاهی ممتاز، گزینه‌ای ایده‌آل برای گردشگرانی است که به‌دنبال اقامتی راحت و نزدیک به جاذبه‌های تاریخی شهر هستند. هتل امپریس زوی با ارائه امکاناتی نظیر باغ و تراس، فضایی دلپذیر و آرامش‌بخش را برای مهمانان فراهم می‌آورد.

هتل ننا (Nena Hotel)

هتل ننا در قلب منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول قرار دارد و یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر معماری ترکی و بیزانسی است. اتاق‌های هتل ننا با کف‌پوش چوبی، پارچه‌های روشن و مبلمان مدرن طراحی شده‌اند و خدمات نظافت روزانه ارائه می‌دهند. صبحانه سلف‌سرویس بوفه با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی هرروز صبح در باغ پوشیده هتل سرو می‌شود.

هتل ننا دارای ۲۹ اتاق مهمان است که شامل ۲ اتاق لوکس با منظره‌ای فوق‌العاده از استانبول می‌شود. این هتل همچنین امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، انبار چمدان و پذیرش ۲۴ساعته را ارائه می‌دهد؛ همچنین، اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، بالکن خصوصی، مینی‌بار و تلویزیون صفحه‌تخت هستند.

خدمات فلای تودی برای سفری راحت و به‌یادماندنی به استانبول

«فلای تودی» با ارائه طیف وسیعی از خدمات سفر می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر و راحت را برای گردشگران هنگام سفر به استانبول فراهم کند. این پلتفرم جامع و پیشرفته، با پوشش بیش از ۹۰۰ خط‌هوایی و امکان خرید بلیط هواپیما استانبول از تمامی ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی، امکان رزرو پرواز به استانبول را به‌آسانی و با بهترین قیمت‌ها برای کاربران خود مهیا می‌سازد؛ همچنین، فلای تودی با ارائه خدمات رزرو بیش از ۱.۵ میلیون هتل در سرتاسر جهان، تضمین می‌کند که فرایند رزرو هتل استانبول را به‌درستی طی کنید.