شناسه خبر : 47217 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

قیمت دستگاه بلوک زنی دو موتوره بتن سرمد

فرایند بلوک زنی به ساخت بلوک های سیمانی می گویند، برای این کار از دستگاه های بلوک زنی استفاده می‌کنند.

قیمت دستگاه بلوک زنی دو موتوره بتن سرمد

رپرتاژ آگهی: فرایند بلوک زنی به ساخت بلوک های سیمانی می گویند، برای این کار از دستگاه های بلوک زنی استفاده می‌کنند، با استفاده از دستگاه های بلوک زنی می توان بلوک های دیواری و سقفی ایجاد کرد، سادگی تولید بلوک های سیمانی و بازار خوب این محصول باعث شده بسیاری از افرادی که قصد سرمایه گذاری محدود در حوزه مصالح ساختمانی دارند به سمت تولید این محصول بروند.

اگر شما هم قصد تاسیس کارگاه بلوک زنی دارید می توانید از خدمات شرکت بتن سرمد استفاده کنید. این شرکت از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه‌های راه‌سازی و ساختمانی است در سایت این شرکت می‌توانید از قیمت دستگاه موزاییک سازی دستی، قیمت دستگاه وت پرس، قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک و … مطلع شوید.

دستگاه های بلوک زنی از سه قسمت اصلی شامل قالب، بدنه و سمباده تشکیل شده اند، این دستگاه ها دارای انواع متنوع و مختلفی هستند اما یکی از بهترین دستگاه های بلوک زنی دستگاه بلوک زنی دو موتوره است. در ادامه قصد داریم بیشتر درباره این محصول صحبت کنیم پس اگر قصد دارید درباره این محصول بیشتر بدانید یا قصد خرید آن را دارید تا انتها همراه ما باشید. فروش اقساطی دستگاه بلوک زنی در سایت افراز بتن سرمد انجام می شود.

دستگاه بلوک زنی دو موتوره چیست؟

بلوک های سیمانی یکی از رایج ترین مصالح ساختمانی هستند که در سراسر ایران از شمال تا جنوب مورد استفاده قرار می گیرند. این بلوک های سیمانی در ساخت دیوارها و سقف های ساختمانی کاربرد دارند و در ابعاد و اندازه های متنوعی تولید و عرضه می شوند. برای اینکه بتوانیم بلوک های سیمانی را با نهایت دقت و در تعداد بالا تولید و عرضه کنیم نیاز به دستگاه بلوک زنی داریم.

یکی از این دستگاه های کاربردی در این حوزه، دستگاه بلوک زنی دو موتوره است. همان طور که از اسم این محصول مشخص است این دستگاه دارای دو موتور است و با استفاده از این دستگاه می توانید بلوک های دیواری و سقفی ایجاد کنید.

مشخصات فنی دستگاه بلوک زنی دو موتوره

مشخصات فنی دستگاه بلوک زنی دو موتوره

دستگاه بلوک زنی دو موتوره یک دستگاه برقی است، این دستگاه دارای الکتروموتور تک فاز یا سه فاز 2 اسب بخار است. دستگاه بلوک زنی دو موتور دارای یک گیربکس VF64 است که در تولید بلوک و ایجاد سهولت در حرکت چپ گرد و راست گرد نقش دارد. همچنین این محصول دارای الکتروموتور 2.5 است بخار است که از آن برای تولید ویبره قالب استفاده می شود.

در ادامه مشخصات دستگاه بلوک زنی دو موتوره را به صورت کامل به صورت جدول درج خواهیم کرد.

Capture
 
Capture1

قیمت دستگاه بلوک زنی افراز بتن سرمد

قیمت دستگاه بلوک زنی افراز بتن سرمد به عوامل متنوعی بستگی دارد که در ادامه مهمترین آن ها را ذکر می کنیم.

  • تعداد موتورهای دستگاه بلوک زنی: همان طور که گفتیم؛ دستگاه های بلوک زنی به دو دسته اصلی تک موتوره و دو موتوره تقسیم می شوند. طبیعی است که دستگاه بلوک زنی دو موتوره نسبت به تک موتوره گران تر باشد.

  • نرخ تولید بلوک: دستگاه های بلوک زنی با ظرفیت‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند، هر چقدر نرخ تولید بلوک در دستگاه های بلوک زنی در یک تایم مشخص بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

  • برند محصول: برند محصول می تواند کیفیت یک محصول را تضمین کندو بدین صورت که گاهی ممکن است دو محصول دارای خصوصیات و ویژگی های مشابه باشند اما در نهایت آن محصولی که دارای برند شناخته شده تر و با کیفیت تری است قیمت گران تری نسبت به دیگری دارد.

شرکت افزار بتن سرمد

جمع بندی

شرکت افزار بتن سرمد یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش انواع دستگاه های بلوک زنی است که محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را به بازار عرضه می کند. اگر قصد خرید دستگاه های بلوک زنی را دارید می توانید محصول موردنظرتان را به صورت آنلاین خریداری کنید.

چنانچه در زمان انتخاب محصول مورد نظر و ثبت سفارش با هرگونه مشکل مواجه شدید می توانید با شماره های درج شده در سایت این شرکت تماس حاصل فرمایید، کارشناسان بتن افراز آماده ارائه مشاوره به شما هستند.