شناسه خبر : 47212 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

معرفی 5 مورد از بهترین هتل های زنجیره ای ایران

ایران، تنوع بی‌نظیری از جاذبه‌ های گردشگری و تاریخی را در خود جای داده که مسافران زیادی برای دیدن آنها سفر می کنند.

معرفی 5 مورد از بهترین هتل های زنجیره ای ایران

رپرتاژ آگهی: از کوه‌های سر به فلک کشیده البرز تا کویرهای پهناور لوت و شهداد، از سواحل نیلگون خلیج فارس تا جنگل‌های انبوه شمال کشور، هر گوشه‌ای از این سرزمین، زیبایی خاص خود را به رخ می‌کشد. در هر سفر، انتخاب اقامتگاه مناسب از طریق سایت رزرو هتل معتبر نیز به اندازه کیفیت جاذبه های گردشگری آن مقصد دارای اهمیت است.

برای اقامتی خاطره‌انگیز در سفرهای داخلی، هتل ‌های زنجیره‌ای ایران با آغوش باز پذیرای مسافران هستند. تنوع گسترده از هتل ‌های زنجیره‌ای ایران، در شهرهای بزرگ و کوچک، می تواند به نیازهای مسافران با هرسلیقه و بودجه ای پاسخ دهد. از هتل ‌های لوکس و مجلل در کلان‌شهرها تا هتل ‌های اقتصادی در شهرهای کوچک، هر سلیقه‌ای را می‌توانند راضی کنند.

هتل های زنجیره ای معروف ایران: گروه هتل ‌های هما

یکی از معروف ترین هتل های زنجیره ای ایران، گروه هتل های 5 ستاره هما است که در شهرهای مشهد، تهران، شیراز و بندرعباس شعبه دارد. هتل پنج ستاره بین المللی هما ۲ مشهد که یکی از هتل ‌های لوکس مشهد با امکانات مناسب است، ویژه افرادی است که قصد اقامت در مرکز شهر و در عین حال در منطقه‌ای آرام با تنوع بالای سوییت‌ها را دارند. 

هتل هما 2 مشهد که امکان رزرو اینترنتی اتاق های آن نیز وجود دارد، با ۵ طبقه بنا و ۲۰۶ باب اتاق و سوئیت لوکس، مجهز به تمامی امکانات و خدمات رفاهی پیشرفته است و بهترین خدمات و تسهیلات به روز دنیا را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل در شهر مشهد، میدان جانباز، چهارراه خیام، بلوار اخوان ثالث قرار دارد.

هتل های زنجیره ای لوکس ایران: مجموعه هتل ‌های اسپیناس

گروه هتل ‌های اسپیناس که شهرت بالایی در میان هتل ‌های زنجیره‌ای لوکس ایران دارند، در سال ۱۳۸۰ اولین هتل خود را در منطقه زیبای آستارا در استان گیلان افتتاح کردند. گروه هتل ‌های اسپیناس به سرعت مسیر پیشرفت را طی کرد و در سال ۱۳۹۱ سومین هتل لوکس خود را در یکی از بهترین مناطق تهران به بهره‌برداری رساند. گروه هتل‌ های اسپیناس با ارائه طیف وسیعی از هتل ‌های لوکس و مجلل در شهرهای مختلف ایران، تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت را برای میهمانان خود رقم می‌زند.

هر کدام از هتل ‌های اسپیناس، با ویژگی‌ها و امکانات خاص خود، نیازها و سلیقه‌های مختلف را پاسخگو هستند. هتل اسپیناس پالاس تهران که یکی از هتل ‌های مشهور پایتخت است، با ارائه خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی در سطحی جهانی، اقامتی خاطره‌انگیز و لوکس را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

هتل اسپیناس بین المللی تهران، با معماری مدرن و باشکوه، فضایی آرام و دلنشین را برای میهمانان خود فراهم می‌کند. هتل اسپیناس آستارا، جواهری در میان طبیعت بکر شمال ایران، با چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریاچه و جنگل سرسبز آستارا، تجربه‌ای متفاوت از اقامت در دل طبیعت را به شما ارائه می‌دهد.

تصویر: هتل اسپیناس پالاس تهران

گروه هتل ‌های پارسیان، بزرگ ترین هتل زنجیره ای ایران

مجموعه هتل ‌های زنجیره پارسیان با 22 هتل در سراسر ایران، بزرگترین زنجیره هتل‌داری کشور محسوب می‌شود. هلدینگ پارسیان با هدف ترویج هتل‌داری ایرانی، ارتقای سطح خدمات، سرمایه‌گذاری در منابع انسانی و گسترش بوم‌گردی در این صنعت فعالیت می‌کند. هتل ‌های پارسیان در بهترین نقاط شهرها واقع شده‌اند و دسترسی آسان به مراکز تجاری، تفریحی و تاریخی را برای میهمانان فراهم می‌کنند.

هتل ‌های پارسیان با ارائه نرخ‌های متنوع و متناسب با بودجه‌های مختلف، اقامتی مقرون به صرفه را برای مسافران خود ایجاد می‌کنند. گروه هتل ‌های پارسیان عنوان بزرگترین زنجیره هتلداری کشور را به خود اختصاص داده است. این مجموعه با 22 هتل در شهرهای مهم گردشگری، زیارتی و تجاری ایران از جمله تهران، اصفهان، شیراز، یزد، بم، چالوس و رامسر، شبکه‌ای گسترده از اقامتگاه‌های لوکس را برای مسافران و گردشگران فراهم آورده است.

هتل ‌های پارسیان با ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی، ورزشی و تفریحی در سطح استانداردهای بین‌المللی، نقشی تعیین‌کننده در ارتقای صنعت گردشگری کشور ایفا می‌کنند. هتل پارسیان استقلال، به عنوان بزرگترین هتل گروه هتل ‌های پارسیان و یکی از بهترین هتل ‌های 5 ستاره پایتخت، گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز در تهران است. این هتل مجلل که در دوران پهلوی ساخته شده است، در گذشته عضو زنجیره هتل ‌های هیلتون بوده و با نام هتل رویال هیلتون شناخته می‌شده است.

بنابراین می توان گروه هتل های پارسیان را جزو قدیمی ترین هتل های زنجیره ای ایران نیز دانست. پارسیان استقلال با معماری باشکوه و چشم‌نواز خود، یادآور دوران طلایی هتلداری در ایران است. این هتل با ارائه خدمات و امکانات باکیفیت در سطح استانداردهای بین‌المللی، تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت را برای میهمانان خود رقم می‌زند.

تصویر: هتل ‌های زنجیره‌ای لاله

هتل ‌های زنجیره‌ای بین المللی لاله

گروه هتل ‌های بین المللی لاله با سابقه‌ای درخشان در صنعت گردشگری ایران، مجموعه‌ای از هتل ‌های متنوع را در پنج استان کشور به میهمانان خود ارائه می‌دهد. تنوع هتل ‌های لاله، پاسخگوی نیازها و سلیقه‌های مختلف است. از هتل ‌های لوکس و مدرن در کلان‌شهرها تا هتل ‌های سنتی و بوم‌گردی در روستاها و مناطق تاریخی، هر مسافری می‌تواند در هتل ‌های لاله، اقامتی خاطره‌انگیز و دل‌چسب را تجربه کند.

هتل بین المللی لاله تهران، هتلی لوکس و مجلل در مرکز شهر تهران و هتل لاله کندوان تبریز، هتلی صخره‌ای با معماری سنتی در روستای کندوان است. ناگفته نماند هتل لاله سرعین اردبیل، هتلی مدرن با بزرگترین مرکز آب درمانی کشور است و هتل لاله چابهار، هتلی ساحلی با چشم‌اندازی زیبا به دریای زیباست.هتل لاله تهران به عنوان اولین هتل از مجموعه هتل ‌های لاله، با قدمتی بیش از چهار دهه، تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در فضایی نوستالژیک و خاطره‌انگیز را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

این هتل لوکس با 13 طبقه و 370 اتاق و سوئیت، از لحاظ معماری و چیدمان، یادآور دوران طلایی هتلداری در ایران است. تنوع رستوران‌های بین‌المللی و سنتی، کافه و اجرای زنده پیانو در لابی هتل، از جمله امکانات جذاب هتل لاله تهران به شمار می‌آید. نمای زیبای رشته‌کوه البرز و قله دماوند که از پنجره‌های هتل قابل مشاهده است، چشم‌اندازی بی‌نظیر را برای ساکنان هتل به ارمغان می‌آورد. هتل لاله تهران با ارائه خدمات باکیفیت و امکانات رفاهی متنوع، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مسافران و گردشگران رقم می‌زند. به‌دلیل موقعیت مناسب این هتل، دسترسی به خیابان‌های پراهمیتی چون انقلاب، ولیعصر و بلوار کشاورز را آسان کرده است.

تجربه اقامت باکیفیت در بهترین هتل ‌های زنجیره‌ای ایران

صنعت هتلدای ایران در سال‌های اخیر شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری بوده است. در این راستا، هتل ‌های زنجیره‌ای متعددی در شهرهای مختلف کشور احداث شده‌اند که با ارائه خدمات و امکانات باکیفیت، به محبوبیت قابل توجهی در میان مسافران دست یافته‌اند. هتل ‌های زنجیره‌ای مزایای متعددی برای مسافران دارند که از جمله این مزایا می‌توان به استانداردسازی خدمات، تنوع هتل‌ها، برند معتبر، سیستم رزرواسیون آسان و برنامه‌های تشویقی اشاره کرد.