شناسه خبر : 47592 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بهترین شرکت برای کار و استخدام کجاست؟ | 20 شرکت برتر

دیجی کالا، اسنپ و خانومی ازجمله بهترین شرکت ها برای کار در ایران هستند. اگر می‌خواهید بدانید بهترین شرکت برای کار در ایران کدام است، در این یادداشت با 20 فرصت استخدامی آشنا شوید.

بهترین شرکت برای کار و استخدام کجاست؟ | 20 شرکت برتر

افرادی که چند سالی از سوابق کاری‌شان می‌گذرد، معمولاً به دنبال تعویض محل کار و اشتغال در شرکت‌های برتر می‌گردند. در هر حوزه‌ای که تخصص دارید، استخدام در بهترین شرکت برای کار می‌تواند چالش‌های جدید و نکات آموزشی زیادی به همراه داشته باشد. ما در این یادداشت قصد داریم 20 نمونه از بهترین شرکت‌های ایرانی برای استخدام را به شما معرفی کنیم که در هرکجای ایران که باشید بتوانید در آن‌ها مشغول به کار شوید.

1. دیجی‌کالا ؛ بهترین شرکت برای کار لجستیک

دیجی کالا یکی از کسب‌وکارهای بزرگ ایرانی و یک Market Place بزرگ برای همه‌ی کسانی است که محصولی برای فروش دارند. یکی از ویژگی‌های Digikala که آن را رقیب بسیاری از مجموعه‌های بزرگ دنیا کرده است، سیستم لجستیک قوی آن است. ارسال انواع کالاها طی 10 روز یا کمتر، یعنی استفاده از ظرفیت‌های وسیع دیجی کالا در زمینه حمل‌ونقل، تامین کالا و پشتیبانی. اگر مدیر لجستیک، مدیر زنجیره تأمین، کارشناس حمل‌ونقل یا کارشناس خرید و تأمین هستید، چالش‌های بزرگی در این مجموعه در انتظار شماست.

2. گلرنگ ؛ تجربه کار در یک هلدینگ بزرگ

هلدینگ گلرنگ یکی از بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای ایرانی است که در زمینهٔ تولید کالاهای تند مصرف فعالیت دارد. بسیاری از برندهایی که در قفسه‌های مواد شوینده، غذا، نوشیدنی، دارو و لوازم بهداشتی و... می‌بینید، از محصولات این مجموعه هستند. این شرکت بیشتر از 50 هزار نفر کارمند دارد و در سال‌های اخیر سهام دو مجموعه‌ی الوپیک (کامل) و تپسی (70%) را خریداری کرده است. اگر به کار در مجموعه‌های بزرگ علاقه‌دارید، گلرنگ بهترین شرکت برای کار کردن است. با بررسی آگهی های استخدام امروز ایران تلنت، فرصت‌های اشتغال در گلرنگ و دیگر شرکت های بزرگ را بررسی کنید.

3. اسنپ ؛ استخدام در یک مجموعه جوان

اگر می‌خواهید در یک مجموعهٔ جوان و پرانرژی مشغول به کار شوید، اسنپ یکی از بهترین شرکت ها برای استخدام است. این مجموعه در حوزه‌های مختلف دلیوری، غذا، سوپرمارکت، خدمات درمانی و... فعالیت می‌کند و 10ها ردیف شغلی فعال برای استخدام دارد.

شرکت اسنپ

یکی از جذابیت‌های استخدام در اسنپ این است که در هر شهر ایران که باشید، می‌توانید کارمند اسنپ باشید. مخصوصا اگر کارشناس پشتیبانی هستید، می‌توانید بدون نیاز به حضور در محیط کار و از خانه، به پشتیبان مشتریان شهر خودتان باشید.

4. علی بابا ؛ بهترین شرکت برای کار مارکتینگ

علی‌بابا نامی شناخته شده در صنعت توریسم و خدمات سفر است. این مجموعه با برندینگ قوی موفقیت‌های بسیاری در زمینه جذب مشتری داشته است. بیلبوردهای به‌یادماندنی این برند در سطح خیابان‌ها و تبلیغات آنلاین جذاب آن با شعارهای مؤثر نشان از قدرت علی‌بابا در زمینه مارکتینگ دارد. اگر متخصص مارکتینگ هستید، بهترین شرکت برای کار تبلیغات، علی‌بابا است.

اسنپ، دیجی‌کالا و خانومی بهترین شرکت برای کار در محیطی جوان، پویا و به‌روز هستند.

5. فیروز ؛ فرصت استخدام برای افراد دارای معلولیت

به‌ جرات می‌توان گفت بزرگ‌ترین مجموعه‌ای که فضایی مناسب برای استخدام افراد دارای معلولیت در ایران فراهم کرده است، کارخانه فیروز است. استخدام در سمت‌های اداری یا حتی اشتغال در کارخانه با دسترس‌پذیری محیط کار، برای افرادی که از نظر فیزیکی دارای معلولیت هستند، آسان شده است. برای مشاهده 20 ردیف شغلی فعال مجموعه فیروز، آگهی‌های استخدام آن را بررسی کنید.

6. زرین رویا؛ تجربه کار در یک مجموعه با برندینگ قوی

زرین رویا یک مجموعه تولیدی کالاهای تند مصرف است که با برندهایی مانند مای‌لیدی، مای‌بیبی ایزی‌لایف و... شناخته شده است. این مجموعه برای توسعه محصولات خود و ارتباط با خرده‌فروشان نیاز به استخدام چندین کارشناس فروش در شهرهای مختلف ایران دارد. اگر ساکن اصفهان هستید و به دنبال فرصت‌های استخدام در اصفهان ، تهران و مشهد می‌گردید، فرصت‌های کاری زرین رویا را بررسی کنید. همچنین برای اشتغال در دپارتمان اصلی این مجموعه در تهران برای پوزیشن‌های کارشناسی و مدیریتی می‌توانید به صفحه شرکت زرین رویا در ایران تلنت سر بزنید.

7. همراه اول ؛ مناسب برای استخدام مهندسان مخابرات

همراه اول به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای ارتباطات ایران، بهترین شرکت‌ برای کار مهندسان برق، مخابرات و شبکه است. البته با بررسی آگهی‌های استخدامی همراه اول متوجه می‌شوید که این مجموعه چندین ردیف شغلی فعال دیگر دارد. با تهیه یک رزومه حرفه‌ای از طریق رزومه‌ساز ایران تلنت شانس خود را برای استخدام در همراه اول امتحان کنید.

8. خانومی ؛ شرکتی پویا برای استخدام متخصصان حوزه مالی

اگر کارشناس حوزه مالی هستید و دوست دارید کار در یک مجموعه با گردش مالی بالا را تجربه کنید، بهترین شرکت برای کار شما خانومی است. درآمد سالیانه خانومی بیشتر از 1 همت (هزار میلیارد تومان) است و این موضوع خانومی را به یک فضای کاری پرچالش و پر از نکات آموزشی برای حسابداران، حسابرسان، کارشناسان مالی و... تبدیل کرده است.

شرکت خانومی

9. شاپرک ؛ شرکتی مناسب برای استخدام کارشناس دیتا

اگر تحلیلگر داده هستید یا در حوزه Data Gathering، هوش تجاری، زیرساخت شبکه و امنیت نرم‌افزار کار می‌کنید، بهترین شرکت برای کار شما، شاپرک است. فراهم‌کردن بستری امن برای پرداخت‌های بانکی و جلوگیری از حمله بدافزارها، حفظ اطلاعات کاربران و جلوگیری از درز اطلاعات محرمانهٔ میلیون‌ها کاربر ایرانی، مسئولیت افرادی است که در شاپرک استخدام می‌شوند.

10. کارگزاری آگاه ؛ پیشرو در بورس و بازارهای مالی

کارگزاری آگاه یک شرکت باتجربه ایرانی است که در زمینه بورس و بازارهای مالی فعالیت می‌کند. بهترین شرکت برای کار یک تحلیلگر مالی و مشاور بورس کارگزاری آگاه است. البته این مجموعه به‌عنوان یک محیط کار به‌روز ده‌ها ردیف شغلی فعال در زمینهٔ پشتیبانی، مدیریت عملیات، نرم‌افزار، برنامه‌نویسی و... هم دارد. یکی دیگر از مزایای اشتغال در کارگزاری آگاه این است که این مجموعه در تمامی شهرهای ایران شعبه دارد و نیازمند استخدام نیروهای بومی شهرهای مختلف ایران است.

10 شرکت معروف ایرانی برای کار و استخدام

در ادامه نام 10 مورد از بهترین شرکت‌های ایران آمده است که در فهرست معتبرترین مجموعه‌های استخدامی قرار دارند. اگر جویای چالش‌های جدید هستید و می‌خواهید رزومه کاری قوی داشته باشید، آگهی‌های استخدامی آن‌ها را بررسی کنید:

  • داروسازی دکتر عبیدی

  • تپسی

  • ایرانسل

  • مدیران خودرو

  • گلدیران

  • نستله ایران

  • اکتوور

  • مجموعه هتل‌های اسپیناس

  • سولیکو (کاله)

  • ایران ایر تور

بهترین شرکت برای کار در صنعت شما، جایی است که با نیازهای فعلی حرفه‌ای‌تان سازگار باشد و شما را به اهداف شغلی‌تان نزدیک کند.

اشتغال در یک شرکت معتبر به شما امکان می‌دهد تا با افراد و سازمان‌های مختلف در ارتباط باشید و شبکه‌سازی کنید که این می‌تواند در آینده به فرصت‌های شغلی جدید منجر شود. اشتغال در شرکت‌هایی که در این یادداشت به شما معرفی کردیم، می‌تواند به رشد حرفه‌ای و شخصی شما کمک کند و تأثیر مثبت و سازنده‌ای در زندگی کاری شما داشته باشد.

جمع‌بندی

در این مقاله 20 نمونه از بهترین شرکت‌های ایرانی برای کار و استخدام را معرفی کردیم. بسیاری از افراد برای تجربه چالش‌های بزرگتر، کسب تجربه‌های غنی‌تر و قوی‌تر کردن رزومه خود تمایل دارند در بهترین شرکت‌های ایرانی برای کار استخدام شوند. بهترین شرکت برای کار در هر صنعت را باید باتوجه به فرصت‌های رشد و توسعه، فرهنگ سازمانی، حقوق و مزایا و ثبات و اعتبار آن انتخاب کنید. فراموش نکنید که بهترین شرکت برای کار در صنعت شما، جایی است که با نیازهای فعلی حرفه‌ای شما سازگار باشد و شما را به اهداف شغلی‌تان نزدیک کند. برای بررسی آخرین فرصت های شغلی شرکت های بزرگ ایران، به سایت کاریابی ایران تلنت به آدرس irantalent.com مراجعه کنید.